Maradj formában! Személyi és Online edzések Losánszki Csilla - Személyi edző, Rehabilitációs tréner és TRX instruktorral. JELENTKEZÉS SZOLGÁLTATÁSOK
Kezdd el tested karbantartását, vagy hozd helyre hibáit velem!

LOSÁNSZKI CSILLA Személyi edző

Losánszki Csilla személyi edző, rehabilitációs tréner és TRX instruktor vagyok. Ezek a szakmai végzettségeim, de inkább úgy fogalmaznék, hogy a segítségedre vagyok abban, hogy megtaláld azt a mozgásformát, ami számodra hosszútávon biztosítja a fizikai és szellemi egészséget.

Csak akarni kell! El tudod kezdeni, végig tudod csinálni,
holnap egy kicsivel jobban tudod folytatni.

JELENTKEZZ EDZÉSEIMRE!

CÉLORIENTÁLT, EGYÉNILEG KIALAKÍTOTT EDZÉS

  • A személyi edzés által sokkal könnyebben, kontrolláltan, célorientáltan érheted el a vágyaidat. Közel 10 éves munkásságom alatt számtalan esettel találkoztam már: a fogyás, alakformálás, cellulitis eltüntetése, terhesség utáni alakformálás és az izom növelése voltak a leggyakoribb kérések. Előfordultak azonban speciálisabb esetek is pl. gerincprobléma kezelése, sportágspecifikus versenyfelkészítés, erőnléti edzés. Dolgoztam már együtt focistával és teniszversenyzővel is.
  • Legyen szó akár irodában ülő munkavégrésről, vagy a fizikai munkából adódó egyoldalú terhelésről, a funkcionális edzés és a súlyzós edzés ötvözésével érték el a legnagyobb eredményeket a vendégeim.
  • Nincs olyan edzés, ami mindenkinek jó, de olyat találhatunk ami a számodra a legalkalmasabb a vágyaid elérésére! A funkcionális edzés különösen közel áll hozzám, és itt ne nyakatekert és minél több eszközt egyszerre használó gyakorlatokra gondolj! 🙂 Egy gyakorlat attól válik funkcionálissá, hogy az a Te adottságaidnak, aktuális terhelhetőségednek és a céljaidnak megfelelően Rád van szabva.
  • Személyi edzéseket kis csoportban és egyénileg is választhatsz.
  • Állapotfelmérés és testsúlyelemzés után elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített edzést. Minden alkalom része az alapos bemelegítést követően az ízületi mobilizáció, a törzsizmok erősítése, a mozgás(minta) újratanítása a funkcionális edzés által és a preventív gerincedzés.
  • Megtanítalak szabályosan végezni a gyakorlatokat, és kihozni életed legjobb formáját!
  • Nem akadály az inzulinrezisztencia vagy a szülés utáni legyengült állapot sem, együtt sikerülni fog!
20200602_152310

Online edzés, ha vidéken vagy külföldön élsz

  • Az online edzés akkor való Neked, ha önmagadtól is kellően motivált és céltudatos vagy, és szeretnéd, ha én kontrollálnám az edzésedet a képernyőn keresztül. Skype, Messenger, Google Meet a legalkalmasabb csatornák erre. Ígérem, hogy kellőképpen ösztönözni foglak ebben a formában is! 🙂

Rehabilitációs személyi edzés,
ha túl vagy már egy vagy több sérülésen

20200602_193013
  • Segítelek sérülésedet követően visszaintegrálni a rendszeres és biztonságos sport világába, miután a gyógytornád sikeresen zárult. Egyéni állapotodnak és igényeidnek megfelelően kiegészítő jelleggel vagy heti több alkalommal is foglalkozhatok Veled személyi edzés keretében.
  • Ha mozgásszervi rehabilitációra vagy gerincproblémád kezelésére szorulsz, és az orvosodtól vagy gyógytornászodtól engedélyt kaptál az edzések elkezdésére, keress bátran!

Személyre szabott edzésterv-és étrendtervezés

  • Egyénileg kialakított edzésterveket készítek a korod, testalkatod és egyéb speciális igényeid szerint. Amennyiben ezt összekapcsolnád egy támogató étrenddel, akkor abszolút a személyes igényeid és szükségleteid alapján állítok össze fogyasztó/tömegnövelő/sportág specifikus, ételintoleranciát is figyelembe vevő étrendet táplálékkiegészítő készítmények ajánlásával kiegészítve.
  • Nagy utat jártam be én is, mire megtaláltam a számomra megfelelő edzés-étrend kombinációt, amivel leküzdöttem egy irritábilis bélszindrómát, kordában tartom a glutén-és laktózérzékenységem, ugyanakkor 37 évesen is büszke vagyok az alakomra. Nem ülök azonban soha a babérokon, mert az idő múlásával sajnos változik a testünk igénye, és ezt kőkeményen figyelembe kell venni!
  • A tervek elkészítését megelőzi egy személyes vagy telefonos állapotfelmérés, ahol megismerhetlek. Étrendtervezéshez szükségem lesz még egy hetes étrendi naplódra is.

Kiscsoportos személyi edzés

  • A kiscsoportban (3-4 fő) zajló edzéseken mindig jó a hangulat, hiszen hasonló habitusú személyekkel dolgozol ekkor egy idősávban.
  • A program mindenki számára személyre szabott, javítom a gyakorlataidat és odafigyelek Rád, minimalizálom a sérülések kockázatát.
  • Ez az edzésforma akkor ajánlott Neked, ha már mozogtál korábban is rendszeresen: újdonságra vágysz a fejlődés érdekében; megrekedtél egy szinten és segítség kell; szükséged van egy útmutatásra, mert újrakezdő vagy; vagy ifjabb korodban versenysportoló voltál és azóta több év eltelt 🙂
20200509_115004
cross edzes

Segítek elérni a célodat! HÍVJ!

Kezdd el tested karbantartását vagy hozd helyre a hibáit velem. Csak akarni kell!El tudod kezdeni, végig tudod csinálni, holnap egy kicsivel jobban tudod folytatni.
EZEKRE AZ ELŐNYÖKRE SZÁMÍTHATSZ NÁLAM

MI AZ, AMIBEN TUDOK NEKED SEGÍTENI?

Életmódváltás

ha fogyni szeretnél, és a tartósan célravezető rendszeres testmozgással támogatott életmódváltás mellett döntesz, akár inzulinrezisztencia esetén is.

Mozgásszervi problémák korrigálása

ha meg akarod előzni a sportsérüléseket, illetve korrigálni szeretnéd esetleges korábbi sérüléseidből adódó mozgásszervi problémáidat

Változatos gyakorlatok

ha érdekelnek az izomfejlesztés lehetőségei és változatos, az egész testedet erősítő és formáló gyakorlatokra vágysz.

Fizikum rendbehozása

ha orvosi tanácsra szeretnéd rendbe hozni fizikumodat, javítani a szív-és keringési állóképességedet, fejleszteni az erődet, hajlékonyságodat, gyorsaságodat

Testedzés ízületi panaszok ellenére is

ha ízületi panaszaid vagy korábbi sérüléseid ellenére sem akarod “leírni” magad és bízol az aktív, örömteli életben

Szülés utáni regeneráció

ha szülés után újra szeretnél formába lendülni és fitt anyaként élni a mindennapokat

Tartásjavításhoz

ha szükséged van tartásjavításra, hát – derék és ízületi bántalmaid csökkentésére, az egészséges élet és az aktív sportolás megalapozására

1.

JELENTKEZÉS

Első lépés jelentkezz edzéstípusaimra

Vedd fel velem a kapcsolatot, telefonon, emailben, vagy a weboldalon található űrlap kitöltésével és jelentkezz valamelyik edzéstípusra.

2.

MEGBESZÉLÉS

Második lépés átbeszéljük, hogy mire van szükséged

A konzultáció során tisztázzuk az egyéni céljaidat, lehetőségeidet, és jelenlegi életmódod figyelembevételével a számodra legmegfelelőbb edzéstípust. A szemèlyes megbeszélés keretében sor kerül az állapotfelmérésre is.

03-182x271
04-275x183

3.

Edzések, életmódváltás, egészséges élet

Harmadik lépés ONLINE VAGY SZEMÉLYES EDZÉSEK

Elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített edzést. Minden alkalom része az alapos bemelegítést követően az ízületi mobilizáció, a törzsizmok erősìtése, a mozgásminta (újra)tanítása és a preventív gerincedzés. Táplálkozási tanácsaimmal is folyamatosan segítelek, hogy a rendszeres testmozgás örömteli élmény legyen Számodra és az egészségedet szolgálja.

Elérhetőségeink

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Minden jog fenntartva  © 2020 Losánszki Csilla személyi edző - www. maradjformaban.hu